1. Garantie en waarborg Op al onze e-bikes krijgt u 1 jaar standaardgarantie. Ontstaat er binnen deze periode een probleem dat niet door verkeerd gebruik komt, dan sturen wij kosteloos de benodigde onderdelen toe.
Na dit jaar kunt u nog steeds bij ons terecht: u betaalt dan alleen de onderdelen en verzendkosten. Alle e-bikes die wij verkopen zijn fabrieksnieuw en voorzien van originele onderdelen.
Om onderhoud zo eenvoudig mogelijk te maken, bieden wij losse accessoires tegen kostprijs aan. Alleen in geval van een defect bij ontvangst (DOA) vallen accessoires onder de garantie.
Voor vragen of problemen kunt u 6 dagen per week terecht bij onze klantenservice.
Let op: tweedehands of zelf aangepaste e-bikes vallen niet onder de garantie.
2.Hoe kan je garantie aanvragen
Stap 1: Maak een foto/korte video van je vraag. Stap 2: Stuur een korte beschrijving van het probleem, foto’s of video’s van het probleem, bestelnummer, platform van aankoop naar support@fluencebike.com. of +316 84556467 (WhatsApp). Stap 3: We stellen een diagnose van je probleem en als duidelijk is wat er mis is, zorgen we voor een oplossing. Stap 4: Als het gaat om problemen die niet in eerste instantie kunnen worden gediagnosticeerd, nemen we contact met je op of sturen we je de uitleg voor probleemoplossing. Stap 5: We controleren je bestelgegevens en afleveradres en sturen de bijbehorende onderdelen opnieuw naar je toe.
3.Neem contact op met ons
Stuur een e-mail naar:support@fluencebike.com Whatsapp:+316 84556467 We antwoorden meestal binnen 1 werkdag.
De volgende voorwaarden zijn van toepassing NIET in aanmerking komen voor garantie: 1)Storing veroorzaakt door het niet gebruiken, onderhouden en afstellen volgens de “Gebruiksaanwijzing”. 2)Gebruikers demonteren, repareren en modificeren zichzelf, en defecten veroorzaakt door het niet naleven van de gebruiksregels. 3) Defect veroorzaakt door verkeerd gebruik of opslag door de gebruiker, of door een ongeluk. 4) De kosten om naar andere reparatiebedrijven te gaan voor reparaties zonder toestemming. 5)Lichte krassen of schade aan de buitenverpakking veroorzaakt door het logistieke transport van de accessoires worden niet gegarandeerd. 6) Neem contact met ons op en vraag onze schriftelijke goedkeuring voordat je een artikel terugstuurt. Producten die zonder goedkeuring worden teruggestuurd, worden niet terugbetaald. 7)Consumeerbare onderdelen worden niet gegarandeerd, inclusief banden, zadels, plastic onderdelen, remmen, remschijven, remblokken, remleidingen, oppervlakkige krassen, enz.